SWITCH TO
English

Izborni sustav / Kampanje

24
05
2021

Netransparentne političke kampanje

Gong je usporedio podatke o troškovima oglasa na platformama Google i Facebook prijavljenih Državnom izbornom povjerenstvu s podacima objavljenima u registrima političkih oglasa koje Google i Facebook objavljuju od 2018. godine.

11
05
2021

Baza svih financijskih izvještaja za lokalne izbore

Pretražite financijske izvještaje 4.185 kandidata i kandidatkinja na lokalnim izborima! Premda DIP nije primio izvještaje svih kandidata i kandidatkinja, a neki usprkos vidljivim kampanjama nisu prijavili nikakve troškove, i tako nepotpuni, ali pravovremeni, podaci daju zanimljiv pregled uoči izbora u nedjelju 16. svibnja.

10
05
2021

Pretražite izvješća za gradonačelničke kandidate

Na temelju podataka DIP-a, Gong i Code for Croatia objavili su pretraživu bazu podataka s pregledom donatora i troškova kampanje za gradonačelnika_cu u šest hrvatskih gradova: Zagreb, Zadar, Split, Osijek, Rijeka i Vukovar.

14
01
2021

Komisija će izraditi nove upute uslijed Gongove žalbe

Nakon Gongove prijave sudjelovanja predsjednice Komisije, Ursule von der Leyen, u prošlogodišnjem izbornom spotu HDZ-a, Europska komisija je odlučila izraditi smjernice za sudjelovanje svojih članova i članica u nacionalnim izbornim kampanjama.

07
08
2020

I dalje bez cjelovite slike kampanja na Facebooku

Parlamentarni izbori 2020. drugi su na kojima se primjenjivao novi Pravilnik o financijskom izvještavanju političkih aktivnosti prema kojem su izborni sudionici_e dužni troškove kampanje na društvenim mrežama prikazivati odvojeno od ostalih troškova. Baš kao i na predsjedničkim izborima, dobile smo nešto potpuniju sliku o oglašavanju na mrežama, ali ima još puno prostora za napredak ka transparentnijim kampanjama u kojima je moguće pratiti tijek novca. 

PRIKAŽI JOŠ REZULTATA
NEWSLETTER

Prijavite se na newsletter za mjesečni pregled naših aktivnosti