SWITCH TO
English

Izborni sustav / Kampanje

20
02
2020

Pravilno prikažite troškove kampanja na mrežama

Finalni financijski izvještaji nakon predsjedničkih izbora pokazuju kako je napravljen korak naprijed ka cjelovitijoj slici izbornih kampanja na društvenim mrežama. Međutim, i dalje ima velikog prostora za napredak. Baš kao i preliminarna izvješća, ni finalna ne prikazuju u potpunosti realne troškove oglašavanja na društvenim mrežama, a tijek novca teško je pratiti.

23
01
2020

DIP mora reagirati u slučaju Škore i Facebooka

S obzirom na to da kandidat za predsjednika Miroslav Škoro nije prijavio oglašavanje na društvenim mrežama u skladu sa zakonom i pridruženim pravilnikom, Gong smatra da Državno izborno povjerenstvo mora razjasniti ovaj slučaj te Škori obustaviti isplatu naknade troškova izborne promidžbe.

10
01
2020

Gongov flaster za predsjedničke izbore

Tijekom kampanje i kroz dva izborna dana proteklih predsjedničkih izbora, Gong je informirao i zaprimao prijave nepravilnosti od više od dvije stotine građanki i građana. Njihove primjedbe otvaraju prostor za poboljšanje izbornih pravila i bolji i ažurniji rad državne administracije. Pobrojali smo ključne slučajeve.

03
01
2020

Nemamo realne troškove kampanja na mrežama

Preliminarna financijska izvješća o troškovima kampanje kandidata u 2. krugu predsjedničkih izbora ponovo ne prikazuju realne troškove oglašavanja na društvenim mrežama.

30
12
2019

Pregled donacija u interaktivnoj grafici i bazi podataka

Preliminarna financijska izvješća o troškovima kampanje kandidata i kandidatkinje u 2. krugu predsjedničkih izbora pokazuju kako je Kolinda Grabar-Kitarović skupila gotovo trostruko više donacija - 2,3 milijuna, naspram Milanovićevih 813 tisuća kuna. Donosimo podatke u interaktivnim grafikama i pretraživoj bazi podataka.

PRIKAŽI JOŠ REZULTATA
NEWSLETTER

Prijavite se na newsletter za mjesečni pregled naših aktivnosti