SWITCH TO
English

Dobra vladavina / Pristup informacijama

19
04
2019

Površno reguliranje političkih kampanja na Facebooku

Pravilnik o financijskom izvještavanju političkog oglašavanja ostavlja puno otvorenih pitanja o evidenciji oglasa na društvenim mrežama, dok istodobno otkriva koliko površno se pristupilo rješavanju ovog, jednog od najvećih izazova za demokratske izbore.

05
04
2019

Saznaj koja stranka na Facebooku pokušava dobiti tvoj glas

Tko plaća političke oglase? Koga targetiraju ti oglasi i zašto? Djeluje li Facebook odgovorno kada je u pitanju njegova uloga u demokraciji? Radi li ono što je obećao?

Odvojite oko 30 sekundi i instalirajte Who Targets Me da biste saznali tko koristi Facebook oglase za osvajanje vašeg glasa.

01
04
2019

Zar je Facebook odgovorniji od hrvatskih institucija?

Gong je ponovo apelirao na ministra financija Zdravka Marića i DIP da propišu obavezu izvještavanja o izbornoj promidžbi na društvenim mrežama tijekom europarlamentarnih izbora, a dok hrvatske institucije šute, Facebook je već objavio API za preuzimanje i pretraživanje plaćenih političkih oglasa.

27
03
2019

Registar stvarnih vlasnika mora biti besplatan

Tko su stvarni vlasnici tvrtki u Hrvatskoj, javnosti bi trebalo biti poznato do kraja ove godine jer će svi poslovni subjekti morati upisati ih u Registar koji će voditi Fina. No, podaci će biti dostupni javnosti uz naplatu i obaveznu registraciju korisnika, pa je Gong pozvao saborske zastupnike i zastupnice da amandmanima poprave tekst zakona i tako osiguraju da javnost ima besplatni pristup podacima iz Registra stvarnih vlasnika.

26
03
2019

Politička propaganda na Facebooku mora biti transparentna

Kako se kampanja izbora za Europski parlament ne bi pretvorila u trolanje i širenje dezinformacija Gong poziva Državno izborno povjerenstvo i Ministarstvo financija da u obrascima za izvještavanje i uputama o financiranju promidžbe propišu da je oglašavanje na društvenim mrežama medijsko oglašavanje i da kao takvo treba biti posebno iskazano u financijskim izvješćima o troškovima izborne promidžbe.

PRIKAŽI JOŠ REZULTATA
NEWSLETTER

Prijavite se na newsletter za mjesečni pregled naših aktivnosti